-
Müşteri Hizmetlerinden Satış ve Pazarlama İşlemleri
Müşteri hizmetleri satış ve pazarlama işlemlerinde önemi. Müşterilerin destek almak için kullandıkları bu hizmetin detayları ve kurulumu. Sizlerde yazımız ile müşteri hizmetlerinin çalışma şeklini tanıyabilir ve çalışma şeklini öğrenebilirsiniz.
Markaların yeni çıkardıkları ürünlerin ya da başlattıkları kampanyaların müşterilere ulaştırılması en önemli hususlardan bir tanesidir. Sektörde hizmet veren rakiplerinin önüne geçmek isteyen markalar sürdükleri yeni ürünler ve kampanyaları müşterilere en kısa sürede aktarmaya çalışmaktadır. Bunu yapmanın en güzel yolu müşteri hizmetleri hattıdır.
Önceki dönemlerde marka ile iletişime geçmiş ve herhangi bir hizmet almış olan kişilere telefonla ulaşılarak yeni hizmetlerden ya da ürünlerden bahsedilebilmektedir. Bu çağrılar olabildiğince kısa ve etkileyici olacaktır. Kullanılan müşteri hizmetleri hattından insanlara günün belirli saatlerinde ulaşılarak tanıtımlar yapılabilir. Markanın kazancının artmasında çok önemli bir rol oynamaktadır.Satış ve Randevu İşlemleri
Randevu sistemi ile hizmet veren markalar için müşteri hizmetleri ekstra değerli olmaktadır. Markanın ortaya çıkardığı kampanya müşterilere tanıtıldığında direkt olarak geri dönüş sağlanabilir. Konuşma sırasında memnun kalan müşteriler anında randevularını alarak hizmet için gerekli alanlarda olmak isterler. Böyle bir durumda müşteri hizmetlerinin randevuları oluşturma yetkisinin de olması gerekmektedir. Gün içerisinde yüzlerce müşteri ile konuşan çağrı merkezleri çok sayıda randevu alabilmektedir.
Müşterilerin özel olarak aranarak onlara kampanyaların belirtilmesi ve çalışma alanlarına davet edilmesi kendilerini özel hissetmelerine sebep olmaktadır. Bu hisse kapılan müşterilerin büyük bir kısmı randevuları almak ister. Bu doğrultuda kampanyayı herhangi bir yazılı medya organından okumak yerine direkt iletişim kurulması çok önemlidir.
Tags: müşteri hikmetleri, çağrı merkezi
-
Comments